Кошик здоров`я


Всесвітній день здоров’я щорічно відзначається 7 квітня. Напередодні цієї події 6 квітня, в бібліотеці весело, цікаво і корисно пройшли вітамінні посиденьки: «Про здоров’я треба дбати, вітаміни споживати».  Маленькі користувачі, присутні на заході дізнались про користь і необхідність вживання вітамінів, таких необхідних для нормального росту та розвитку дітей. З цікавістю слухали, запам’ятовували та й самі доповнювали прислів’я та приказки нашого народу про здоров’я, здоровий спосіб життя, активно відгадували загадки конкурсу «Вітаміни різні споживай, здоров’я добре й гарне май».
Весело й завзято пройшла гра - «Впізнай вітаміни на смак», в ході якої діти розпізнавали на дотик та смак  фрукти. Завершились посиденьки фізкультхвилинкою.
У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім бути здоровими, сильними, дужими!




















Коментарі