Природні парки Вінниччини: гордість і краса

"Мені пощастило! Я бачив світ! Я бачив величну Амазонку, але подих у мене перехоплює від спокійної величності Дніпра. Я торкався каменів Стоунхенджу, та нічого не відчував. Лише скелі Демерджі відповідали на мій дотик теплом кримського сонця. Розкіш Версалю вразила мене, та мені більше до вподоби затишна краса палацу Массандра. Я бачив ще багато чого, але я люблю Україну і вірю ви теж її любите!”- казав Богдан Ступка.

Сьогодні хочу розповісти Вам про перший національний природний парк Вінниччини "Кармелюкове Поділля". Він створений у межах Тростянецького та Чечельницького районів. Цей край пишається своєю культурно - історичною спадщиною. На території парку багато вікових дубових лісів та унікальних рослин, що занесені до Червоної книги. На цій території також виявлено ряд рідкісних тварин, таких як борсук, кіт лісовий, горностай та ін.















Коментарі